خداحافظ ...


اگر امکان داره، بمون
من جلوی رفتنت رو می گیرم
[اما تو می گی نمی مونم]
[باشه، نمون]
پس من می رم
... اما می دونم
... من در مورد تو فکر می کنم
در هر لحظه از مسیری که میرم ...
و من همیشه دوستت خواهم داشت
تو، ای عزیزم تو

خاطرات تلخ و شیرین ...
این تنها چیزی است که با خودم می برم
پس خداحافظ

لطفاْ گریه نکن
ما هر دو می دونیم ...
من چیزی نیستم که تو احتیاج داری

...و من همیشه دوستت خواهم داشت

                       « ترجمه آهنگ پایانی فیلم The Bodyguard با صدای Whitne Houston »

اثبات عاشقی ...

بالاخره این هم دلیل من. خواهش می کنم صادق باش ...

جوزا سحر نهاد حمایل برابرمساقی بیا که از مدد بخت کارسازجامی بده که باز به شادی روی شاهراهم مزن به وصف زلال خضر که منشاها اگر به عرش رسانم سریر فضلمن جرعه نوش بزم تو بودم هزار سالور باورت نمی​کند از بنده این حدیثگر برکنم دل از تو و بردارم از تو مهرعهد الست من همه با عشق شاه بودگردون چو کرد نظم ثریا به نام شاهشاهین صفت چو طعمه چشیدم ز دست شاهای شاه شیرگیر چه کم گردد ار شودشعرم به یمن مدح تو صد ملک دل گشادبر گلشنی اگر بگذشتم چو باد صبحبوی تو می​شنیدم و بر یاد روی تومستی به آب یک دو عنب وضع بنده نیستبا سیر اختر فلکم داوری بسیستشکر خدا که باز در این اوج بارگاهنامم ز کارخانه عشاق محو بادشبل الاسد به صید دلم حمله کرد و منای عاشقان روی تو از ذره بیشتربنما به من که منکر حسن رخ تو کیستبر من فتاد سایه خورشید سلطنتمقصود از این معامله بازارتیزی است یعنی غلام شاهم و سوگند می​خورمکامی که خواستم ز خدا شد میسرمپیرانه سر هوای جوانیست در سرماز جام شاه جرعه کش حوض کوثرممملوک این جنابم و مسکین این درمکی ترک آبخورد کند طبع خوگرماز گفته کمال دلیلی بیاورمآن مهر بر که افکنم آن دل کجا برمو از شاهراه عمر بدین عهد بگذرممن نظم در چرا نکنم از که کمترمکی باشد التفات به صید کبوترمدر سایه تو ملک فراغت میسرمگویی که تیغ توست زبان سخنورمنی عشق سرو بود و نه شوق صنوبرمدادند ساقیان طرب یک دو ساغرممن سالخورده پیر خرابات پرورمانصاف شاه باد در این قصه یاورمطاووس عرش می​شنود صیت شهپرمگر جز محبت تو بود شغل دیگرمگر لاغرم وگرنه شکار غضنفرممن کی رسم به وصل تو کز ذره کمترمتا دیده​اش به گزلک غیرت برآورمو اکنون فراغت است ز خورشید خاورمنی جلوه می​فروشم و نی عشوه می​خرم

لطفاْ همه برداشت خودشون رو از این شعر بنویسن. ممنونم